Veel gestelde vragen | 123vluchtladders.nl | De vluchtladder specialist

Waarom heb ik nog geen factuur ontvangen?

De factuur is nog niet verzonden door ons verzonden. Vaak ontvang je de factuur pas wanneer de bestelling is verstuurd.
De factuur is in de spamfilter terecht gekomen van je inbox. Om dit voor een volgende keer te voorkomen adviseren wij om onze e-mail te markeren als vertrouwde e-mail.
Het is mogelijk dat er een typefout in je e-mailadres staat. Daarom is de factuur niet aangekomen. Neem dan contact op met onze klantenservice.

Waarom krijg ik een herinnering als ik al betaald heb?

Het is erg vervelend om een betaalherinnering te ontvangen als je al hebt betaald of als je de artikelen retour hebt gestuurd. Het kan verschillende redenen hebben dat je alsnog een betaalherinnering hebt ontvangen. De betaling en de betaalherinnering hebben elkaar gekruist. Het kan dus zijn dat je gisteren een betaling hebt voldaan, maar dat deze nog niet (volledig) is verwerkt in ons betalinssysteem.

Het is mogelijk dat het door jou betaalde bedrag niet is geplaatst doordat er een afwijkend kenmerk is opgegeven bij de betaling. Stuur dan jouw betaalgegevens naar klantenservice@123vluchtladders.nl, zo kunnen we de betaling alsnog plaatsen bij uw factuur.

Ik heb mijn bestelling retour gezonden maar wel al betaald, wat nu?

Dat is geen probleem, wanneer de retour is verwerkt bij ons, kan het enkele dagen duren voordat dit verwerkt is en het bedrag weer binnen 14 dagen terug staat op uw bankrekening.

Waarom een vluchtladder?

In geval van brand heeft u enkele minuten om veilig buiten te komen. Indien de gebruikelijke uitweg geblokkeerd is door rook of vlammen, kunt u alleen nog via het raam vluchten. Indien u zich op een etage boven de begane grond bevindt kan dit alleen veilig met behulp van een vluchtladder. Om die reden bevelen zowel de brandweer als de brandwondenstichting een vluchtladder aan in iedere bewoonde kamer boven de begane grond.